مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-13سياسي

از دادن سهام شستا به بازنشستگان تا وام های خرد به زنان کارآفرین


هفت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره آخر به ارائه تصویری از برنامه ها و مواضع خود در قبال موضوع بیکاری و اشتغال جوانان پرداختند و مسایلی چون ایجاد اشتغال چهار میلیون نفری و ساماندهی فارغ التحصیلان تا دادن وام های خرد به زنان تحصیلکرده کارآفرین .

- هفت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره آخر به ارائه تصویری از برنامه ها و مواضع خود در قبال موضوع بیکاری و اشتغال جوانان پرداختند و مسایلی چون ایجاد اشتغال چهار میلیون نفری و ساماندهی فارغ التحصیلان تا دادن وام های خرد به زنان تحصیلکرده کارآفرین و سهام شستا به بازنشستگان از جمله وعده هایی بود که مطرح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آخرین مناظره انتخاباتی هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری تلاش کردند تا از فرصت در اختیار خود برای بیان دیدگاهها در خصوص اشتغال جوانان و حل معضل بیکاری استفاده کنند و به تشریح برنامه های اشتغال خود پرداختند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی از برنامه اشتغال سریع سخن گفت و افزود: برنامه ای برای اشتغال سریع داریم که با آن نیمی از کسانی که جویای کار هستند در دو سال اول مشغول به کار شوند.

وی با نشان دادن چند نمودار در خصوص نحوه توزیع منابع و درآمدها در کشور، گفت: باید دید توزیع منابع در کشور به چه ترتیب است و میزان درآمدها و وضعیت اشتغال در چه وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دادن سهام شستا به بازنشستگان تا وام های خرد به زنان کارآفرین

از دادن سهام شستا به بازنشستگان تا وام های خرد به زنان کارآفرین