مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-13سياسي

گردشگری؛ از مهمترین حوزه های قابل تغییر در دولت آینده


دبیر جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی ایران گفت: ایجاد یک نگاه واحد و جامع در گردشگری، اذعان به اهمیت گردشگری و ارزش آن در توسعه پایدار کشور در راستای عدم وابستگی به نفت و جلوگیری از رشد اقتصاد غیرمولد از مهمترین حوزه هایی است که باید در دولت آینده تغییر کند.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی ایران گفت: ایجاد یک نگاه واحد و جامع در گردشگری، اذعان به اهمیت گردشگری و ارزش آن در توسعه پایدار کشور در راستای عدم وابستگی به نفت و جلوگیری از رشد اقتصاد غیرمولد از مهمترین حوزه هایی است که باید در دولت آینده تغییر کند.

صادق کاظمیان در گفت وگو با ایسنا به بررسی عملکرد دولت در حوزه گردشگری پرداخت و اظهار کرد: مدیران فعلی گردشگری زحمات بسیار کشیدند و من از زحمات آن ها تشکر می کنم.

اکثر این افراد در حوزه گردشگری و وزارتخانه سابقه کاری خوبی داشتند و این خود نقطه قوت محسوب می شود.

وی ادامه داد: اما متاسفانه وجود ساختار ضعیف در کل وزارتخانه و نهادهای حامی صنعت گردشگری و عدم وجود نقشه راه جامع برای صنعت گردشگری، موجب شد که نتایج مورد انتظار برای گردشگری رقم نخورد.

دبیر جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی ایران افزود: در حال حاضر با صنعتی روبرو هستیم که در مرز ورشکستگی بوده و به رغم فشارهای زیاد در بحث مبارزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری؛ از مهمترین حوزه های قابل تغییر در دولت آینده

گردشگری؛ از مهمترین حوزه های قابل تغییر در دولت آینده