مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-13سياسي

کارکنان شهرداری در دوران کرونا موجب سربلندی مدیریت شهری شدند


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کارکنان شهرداری در دوره کرونا موجب سربلندی مدیریت شهری شدند، بر ضرورت تحقق مطالبات پرسنلی کارکنان شهرداری تاکید کرد.

- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کارکنان شهرداری در دوره کرونا موجب سربلندی مدیریت شهری شدند، بر ضرورت تحقق مطالبات پرسنلی کارکنان شهرداری تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اعطا در سیصد و یکمین جلسه شورا و در نطق پیش از دستور خود گفت: امروز و در واپسین هفته های دشوار شورای پنجم پایتخت، قصد دارم از کسانی تقدیر و یادآوری کنم که اگرچه کمتر در محل توجهند، اما بی حضور و خدمت خالصانه و بی دریغ آنها نه شورا و نه مدیریت ارشد شهری سیاست ها و برنامه های مدنظر شهروندان را پیش نخواهند برد.

وی افزود: منظور کارکنان حوزه های مختلف شهرداری تهران است که زحمات شبانه روزی و بی دریغ آنها به حق، در دوران سخت کمبود منابع و شیوع بیماری کرونا موجب سربلندی شورا و شهرداری بود؛ اگرچه به درستی کادر درمان را خط مقدم مقابله با ویروس کرونا می دانیم، اما نیک می دانیم که اگر زحمات شبانه روزی کارکنان شهرداری تهران خواه در بخشهای خدمات شهری خواه در سایر حوزه های مأموریتی نبود، بی تردید شاهد آسیب های بیشتر و گسترده تر از این بحران همه گیر بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان شهرداری در دوران کرونا موجب سربلندی مدیریت شهری شدند

کارکنان شهرداری در دوران کرونا موجب سربلندی مدیریت شهری شدند