مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-13اقتصادي

استاندار خراسان رضوی: اختیارات بانک ها نباید محدود شود


استاندار خراسان رضوی از کمبود تسهیلات بانکی به عنوان مهم ترین چالش بخش تولید استان یاد کرد و گفت: با وجود تلاش برای حل بخشی از مشکلات حوزه تولید استان از محل منابع مالی بانک ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد راهبردی تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با اشاره به کمبود تسهیلات بانکی به عنوان مهم ترین چالش بخش تولید خراسان رضوی و گفت: با وجود تلاش برای حل بخشی از مشکلات حوزه تولید استان از محل منابع مالی بانک ها، به هیچ عنوان به دنبال محدود کردن اختیارات بانک ها نیستیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: یکی از مطالبات اصلی فعالان بخش تولید استان، تسهیلات بانکی است و ما به دنبال استفاده از ظرفیت های استان در راستای حمایت عملی از بخش تولید هستیم.

وی با اشاره به برنامه نهایی تامین مالی توسط بانک ها که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: با توجه به حضور قابل توجه سرمایه گذاران بخش خصوصی در خراسان رضوی، این ظرفیت باید در جهت توسعه برنامه های استان به کار گرفته شود.

معتمدیان عنوان کرد: به دنبال افزایش نظارت ها و هماهنگی ها هستیم و البته در این راستا بانک ها نیز باید پاسخگو باشند و بتوانند در چهارچوب سیاست های کلان کشور، وظایف خود را دنبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی: اختیارات بانک ها نباید محدود شود

استاندار خراسان رضوی: اختیارات بانک ها نباید محدود شود