مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-13سياسي

اختصاص 400 میلیارد ریال برای آبرسانی به مشگین شهر


در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به استان اردبیل مقرر شد تا 400 میلیارد ریال برای اصلاح و پروژه آبرسانی به مشگین شهر و چندین روستا تخصیص پیدا کند.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به استان اردبیل مقرر شد تا 400 میلیارد ریال برای اصلاح و پروژه آبرسانی به مشگین شهر و چندین روستا تخصیص پیدا کند.

اکبر بهنام جو در جلسه بررسی مشکلات آب شرب مشگین شهر اظهار کرد: در سفر روزهای گذشته معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه مقرر شد تا 400 میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آبرسانی مشگین شهر و روستاهای ارباب کندی و نوغدی هزینه شده تا مشکلات اهالی این منطقه برطرف شود.

وی تصریح کرد: 300 میلیارد ریال از این اعتبار برای اصلاح مسیر آبرسانی به مشگین شهر و 100 میلیارد ریال نیز برای آبرسانی به روستاهای نوغدی، ارباب کندی و کارخانه کامیون سازی حدید مبتکران اختصاص می یابد.

استاندار اردبیل گفت: قرار است 40 میلیارد ریال نیز از سوی سرمایه گذار کارخانه کامیون سازی حدید مبتکران برای طرح آبرسانی به این شهرک خصوصی صنعتی اختصاص یابد تا با این اقدام آب مطمئن و پایدار به این شهرک منتقل شود.

بهنام جو افزود: همچنین قرار شد با مجوز شرکت آب منطقه ای عملیات حفر یک حلقه چاه و بهسازی چشمه پایین دست سد سبلان به انجام برسد تا از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 400 میلیارد ریال برای آبرسانی به مشگین شهر

اختصاص 400 میلیارد ریال برای آبرسانی به مشگین شهر