مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-13اجتماعي

کتاب شیوه نامه ویرایش صوری رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، این کتاب اولین کتاب در حوزه شیوه نامه نگارش و ویرایش صوری بوده که توسط سعید فرمانی و با نظارت سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و همکاری .

- کتاب شیوه نامه ویرایش صوری به عنوان مرجع ویرایش کتاب های درسی توسط دکتر حسن ملکی معاون وزیر آموزش و پرورش رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، این کتاب اولین کتاب در حوزه شیوه نامه نگارش و ویرایش صوری بوده که توسط سعید فرمانی و با نظارت سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و همکاری فرهنگستان زبان و ادب فارسی به تألیف درآمده است.

سازمان و پژوهش و برنامه ریزی آموزشی قصد دارد با تدوین کتاب دستورالعمل برای ویرایش کتاب های درسی، نخستین و شاید مهمترین گام در انسجام بخشی و ساماندهی تألیف کتاب های درسی گام بردارد.

گفتنی است این کتاب شامل 8 بخش نشانه گذاری، اعداد و ارقام، فهرست ها، کوته نوشت ها، شکل ها، ارجاع دهی ها، علائم ویرایش کاغذی و دستور خط می باشد.

قرار است افزون بر کتاب های درسی، مرجع ویرایش دیگر منشورات سازمان اعم از کتاب های راهنمای معلم ها، نشریات رشد، کتاب ها و مکاتبات و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب شیوه نامه ویرایش صوری رونمایی شد

کتاب شیوه نامه ویرایش صوری رونمایی شد