مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:102021-06-13اقتصادي

آغاز عملیات گازرسانی به بزرگترین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام


مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اعلام کرد: عملیات گازرسانی به فاز چهارم ، به عنوان طلایی ترین  و بزرگترین فاز اقتصادی در این منطقه از هفته آینده آغاز می شود.

- ایسنا/البرز مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اعلام کرد: عملیات گازرسانی به فاز چهارم ، به عنوان طلایی ترین  و بزرگترین فاز اقتصادی در این منطقه از هفته آینده آغاز می شود.

نادر ثناگو مطلق گفت: با توجه به وجود صنایع با اولویت آی.

سی.

تی و آی.

تی و از سوی دیگر قرار گرفتن نیروگاه های گازی در فاز چهار، اجرای عملیات گازرسانی برای تغذیه این واحدهای بزرگ و همچنین سایر واحدهایی که قرار است پس از توسعه زیر ساخت ها در این فاز استقرار یابند نیاز صنایع در این بخش را مرتفع می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه انتخاب پیمانکار و مناقصه واگذاری پروژه گازرسانی به فاز چهارم منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار شده عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از هفته آینده آغاز خواهد و برنامه پیش بینی شده این است که در حداقل مدت ممکن این کار به پایان برسد.

ثناگو مطلق خاطر نشان کرد: فاز چهارم منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در زمینی به مساحت 165 هکتار و در هفت پهنه تعریف که با تکمیل زیر ساخت های این فاز با اولویت صنایع مرتبط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات گازرسانی به بزرگترین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام

آغاز عملیات گازرسانی به بزرگترین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام