مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-13اقتصادي

آغاز بهره برداری از نیروگاه 4 مگاواتی در شیراز


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: در اقدامی جهادی و در شرایط دشوار اقتصادی و تحریم، بهره‎ برداری از نیروگاه چهارمگاواتی در شیراز، آغاز شده است.

- ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: در اقدامی جهادی و در شرایط دشوار اقتصادی و تحریم، بهره‎ برداری از نیروگاه چهارمگاواتی در شیراز، آغاز شده است.

جلال زراعت پیشه، یکشنبه 23 خرداد به خبرنگاران گفت: در شرایطی که به واسطه افزایش مصرف، گرمای زودرس، خشکسالی و عوامل مختلف دیگر تعادل بین تولید و مصرف انرژی برق بهم خورده و شرایط نیز به لحاظ اقتصادی دارای دشواری هایی ست، در یک اقدام جهادی، بهره برداری از نیروگاه 4 مگاواتی شهرک صنعتی شیراز، آغاز شده است.

زراعت پیشه بیان کرد: پروژه نیروگاه 4 مگاواتی یاد شده، با صرف 500 میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی، راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این نیروگاه 4 مگاواتی در شهرک بزرگ صنعتی شیراز واقع شده و توان تامین بخشی از انرژی برق مورد نیاز صنایع مستقر در این شهرک را دارد.

زراعت پیشه گفت: راه اندازی این نیروگاه، منجر به ایجاد اشتغال مستقیم برای 10 نفر نیروی متخصص و به کارگیری 100 نفر به شکل غیرمستقیم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: با راه اندازی این نیروگاه، معادل انرژی برق مورد نیاز حدود 15 کارخانه صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهره برداری از نیروگاه 4 مگاواتی در شیراز

آغاز بهره برداری از نیروگاه 4 مگاواتی در شیراز