مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-13اقتصادي

نقش دولت روحانی در میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اخیراً معاون سیاسی وزارت کشور و رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه نرخ مشارکت در انتخابات 28 خرداد 1400 در حدود 40 درصد است؛ - برجام، رفع تحریم ها، بورس، افزایش قیمت بنزین، ترمیم بافت های فرسوده، رفع آلودگی هوا، بالا بردن ارزش پول ملی، افزایش تعداد شاغلین، از شعار هایی بود که در 8 سال گذشته بار ها بر زبان حسن روحانی و اعضای کابینه وی جاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اخیراً معاون سیاسی وزارت کشور و رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه نرخ مشارکت در انتخابات 28 خرداد 1400 در حدود 40 درصد است؛ گفته است که باید تلاش کنیم که این نرخ مشارکت به درجه بالایی ارتقا یابد.

در همین راستا کارشناسان و مردم معتقدند رفتار های اقتصادی و سیاسی دولت در 8 سال گذشته یکی از عوامل اصلی بی اعتمادی به صندوق رای است.

دعوت به حضور در پای صندوق های رای از سوی دولت هر چند در ظاهر یک امر بدیهی و مهم است، اما گویی خود دولت از عوامل کمرنگی مشارکت حداکثری در انتخابات است.

حتی عبدالناصر همتی نامزدی که تا چند روز پیش عضو کابینه دولت روحانی بود در جریان مناظرات انتخاباتی گفت که من نماینده دولت روحانی نیستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش دولت روحانی در میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری چیست؟

نقش دولت روحانی در میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری چیست؟