مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-13پزشكي

آغاز توزیع کمک به تجهیز فضاهای فرهنگی 32 دانشگاه علوم پزشکی


مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با بیان اینکه فاز سوم کمک برای تجهیز فضاهای فرهنگی درون دانشگاهی کلید خورد، گفت: قصد ما این است تا شرایط را طوری فراهم کنیم که دانشجویان فعال در نهادهای فرهنگی درون دانشگاه ها پس از بازگشایی دانشگاه ها با فضای متفاوتی روبرو شوند.

- مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با بیان اینکه فاز سوم کمک برای تجهیز فضاهای فرهنگی درون دانشگاهی کلید خورد، گفت: قصد ما این است تا شرایط را طوری فراهم کنیم که دانشجویان فعال در نهادهای فرهنگی درون دانشگاه ها پس از بازگشایی دانشگاه ها با فضای متفاوتی روبرو شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن زائری لطف با اشاره حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از فضاهای فرهنگی دانشگاه ها عنوان کرد: خوشبختانه در فاز اول با پیگیری ها و حمایت دکتر سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، مشاور اجرایی ایشان دکترسیدعابدین حسینی آهنگری توانستیم 3 میلیارد تومان به 60 دانشکده و دانشگاه های علوم پزشکی کمک کنیم.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت ادامه داد: در فاز دوم نیز توانستیم کمک های 50 میلیارد ریالی به دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی ارسال کنیم.

کمک در فاز سوم این طرح پس از گزارش گیری های دقیق صورت گرفت و فعالیت های دانشگاه ها را به طور دقیق مورد ارزیابی و بررسی قرار دادیم و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع کمک به تجهیز فضاهای فرهنگی 32 دانشگاه علوم پزشکی

آغاز توزیع کمک به تجهیز فضاهای فرهنگی 32 دانشگاه علوم پزشکی