مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-13سياسي

پاسخ سازمان بهزیستی درخصوص انتشار گزارش سازمان بازرسی کشور


در پی گزارش سازمان بازرسی کل کشور و تضاد میان محتوای رسمی این گزارش و آن چه در رسانه ها منعکس شده است، سازمان بهزیستی، جوابیه ای را به شرح ذیل صادر کرد.

- ، سازمان بهزیستی کشور ضمن تقدیر از اقدامات سازمان محترم بازرسی کل کشور و سازمان محترم اطلاعات استان تهران در بررسی عملکرد و برنامه های معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان تهران، نکاتی را به دلیل تضاد فاحش میان محتوای گزارش رسمی سازمان محترم بازرسی با آن چه در رسانه ها منعکس شده است، به شرح ذیل اعلام می نماید: 1- گزارش مذکور مربوط به بازه زمانی سال های 94 الی 97 بوده است و تخلفات گزارش شده مربوط به دوره مدیریت فعلی سازمان بهزیستی نمی باشد.

2- به استناد گزارش منتشره، انحراف هزینه کرد بخشی از اعتبارات تخصیصی در غیر مورد معین شده جزء اعتبارات حمایتی و مستمری مددجویان و معلولان نبوده و جابجایی صورت گرفته مربوط به فعالیت های تخصصی حوزه پیشگیری بوده است.

3- با تاکیدات رییس فعلی سازمان بهزیستی در موضوع شفافیت و مبارزه با فساد، دفاتر نظارتی سازمان بهزیستی (دفتر مرکزی حراست و دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد) در عمل به وظایف ذاتی خود و بر اساس اطلاعات به دست آمده در سال 98 به موضوع مذکور ورود نموده و پس از بررسی های فراوان ضمن کشف تخلفاتی در جابجایی اعتبارات حوزه پیشگیری، علاوه بر عزل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ سازمان بهزیستی درخصوص انتشار گزارش سازمان بازرسی کشور

پاسخ سازمان بهزیستی درخصوص انتشار گزارش سازمان بازرسی کشور