مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-13اقتصادي

فولاد مبارکه با طرح تحول دیجیتال حامی بخش خصوصی است


مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه تعامل با بخش خصوصی در راس شرکت فولاد مبارکه هدف گذاری شده است، گفت: با تزریق پروژه های پیمانکاری و اجرای طرح تحول دیجیتال حامی بخش خصوصی هستیم.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه تعامل با بخش خصوصی در راس شرکت فولاد مبارکه هدف گذاری شده است، گفت: با تزریق پروژه های پیمانکاری و اجرای طرح تحول دیجیتال حامی بخش خصوصی هستیم.

حمیدرضا عظیمیان در نشست مشترک شرکت فولاد مبارکه و شرکای تجاری کسب و کار (پیمانکاران توسعه)، اظهار کرد: دولت هایی موفق هستند که در راستای تقویت بخش خصوصی برآیند و به واسطه توانمندی بخش خصوصی بتوانند تحول بزرگی در صنایع حاصل کنند.

براین اساس فولادمبارکه بر آن است تا با تقویت بازوهای پیمانکاری خود در شاخه توسعه بتواند از توانمندی شرکت های برتر در این حوزه استفاده کند.

وی از گفتگوی شفاف بین شرکای تجاری کسب و کار با شرکت فولادمبارکه استقبال کرد، افزود: نگاه به بخش خصوصی تاکنون در کشور به خوبی نبوده است؛ چراکه دولت باید در رفاه عمومی جامعه از قبیل آموزش و درمان و حمل ونقل ورود کند و بخش های دیگر در اختیار بخش خصوصی باشد، این نگاه در راس شرکت فولادمبارکه هدف گذاری شده است، چراکه تعامل با بخش خصوصی باید به صورت برد-برد باشد و هر دو طرف به منافع مشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد مبارکه با طرح تحول دیجیتال حامی بخش خصوصی است

فولاد مبارکه با طرح تحول دیجیتال حامی بخش خصوصی است