مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-13سياسي

هنرواره سوادآموزی از دریچه هنر در اردبیل برگزار شد


اولین هنرواره سوادآموزی از دریچه هنر به یاد مرحوم حجت الاسلام حسین پناهی در اردبیل برگزار شد.

- در این مراسم که در سالن اجتماعات حوزه هنری اردبیل برگزار شد، رییس حوزه هنری استان اردبیل یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام حسین پناهی از بنیان گذاران نهضت سوادآموزی در استان اردبیل را گرامی داشت و اظهار کرد: کارهای ارزشمندی که این چهره مردمی و دلسوز در مسیر خدمت به علم و تقویت و تعالی فرهنگ انجام داد، همیشه در تاریخ و اذهان مردم این خطه ماندگار خواهد بود.

رجبی تصریح کرد: ما نیز در گرامیداشت اولین سالگرد مرحوم حسین پناهی سعی کردیم تا این رویداد فرهنگی و هنری را با حضور 30 نفر از هنرمندان تراز اول استان اردبیل برگزار کنیم.

وی گفت: این هنرواره در چهار رشته هنرهای تصویری، طراحی پوستر، کاریکاتور و خوشنویسی انجام شد تا 30 هنرمند آثار خود را با موضوع و محوریت سوادآموزی و خدمات حجت الاسلام حسین پناهی در معرض دید علاقمندان قرار دهند.

رییس حوزه هنری استان اردبیل با قدردانی از خانواده مرحوم پناهی که هزینه یادبود اولین سالگرد این مرحوم را به تولید آثار فرهنگی اختصاص داده اند، افزود: این حرکت مبنای تحولات فرهنگی در استان خواهد بود که امیدواریم همه علاقمندان با احساس مسئولیت در این عرصه حضور پیدا کرده و زمینه تحول را در بخش فرهنگی و هنری به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرواره سوادآموزی از دریچه هنر در اردبیل برگزار شد

هنرواره سوادآموزی از دریچه هنر در اردبیل برگزار شد