مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-13سياسي

اتقوا الله؛ پیروزی به چه قیمتی؟!


اتقواالله در آن موقعیت یعنی به چه قیمتی می خواهید پیروز شوید؟ به قیمت آلودگی به حرام هایی چون دروغ و تهمت و افترا؟ به قیمت تخریب و نومیدسازی مردم و تلبیس حق و باطل یا کتمان آن؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، مسعود پیرهادی طی یادداشتی در روزنامه رسالت نوشت: مناظره سوم هم برگزار شد و مطابق پیش بینی ها بداخلاقی ها، تخریب ها، توهین ها و تهمت ها تداوم یافت.

از دروغ های آشکاری که با کمتر از یک دقیقه جست وجو قابل صحت سنجی است تا تهمت هایی که با مرور عملکرد اشخاص، بطلان آن ها محرز می شود.

در اواسط این مناظرات، دعوتی از سوز دل و عمق جان توسط مرد بااخلاق، محبوب و مورد اقبال مردم در این مناظرات صورت گرفت؛ اتقواالله این دو کلمه در آن چارچوب، کار یک دهه سخنرانی را انجام می دهد.

تقوا از ماده وقی یقی وقایه به معنای قرار دادن خویشتن در پناهگاه است و در اصطلاح به معنای خویشتن داری و کفّ نفس در برابر گناهان است.

اتقواالله در آن موقعیت یعنی به چه قیمتی می خواهید پیروز شوید؟ به قیمت آلودگی به حرام هایی چون دروغ و تهمت و افترا؟ به قیمت تخریب و نومیدسازی مردم و تلبیس حق و باطل یا کتمان آن؟ اتقواالله یعنی به عاقبت و عقوبتش نمی ارزد؛ خودت را ارزان نفروش! به روش علی سیاست ورزی کن نه معاویه؛ مشاورانت را از تبار مؤمنان انتخاب کن نه منافق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتقوا الله؛ پیروزی به چه قیمتی؟!

اتقوا الله؛ پیروزی به چه قیمتی؟!