مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-13سياسي

فهم ظاهری، انسان را در خسارت قرار می دهد


کارشناس مذهبی با بیان این که کسانی که بیشتر می فهمند با افرادی که کمتر می فهمند، مساوی نیستند، افزود: فهم و عقل ما در دنیای مادی، بیشتر به ظاهر و چشم است که در نهایت باعث می شود انسان در خسارت قرار بگیرد و زیان ببیند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی کارشناس مذهبی با بیان این که کسانی که بیشتر می فهمند با افرادی که کمتر می فهمند، مساوی نیستند، افزود: فهم و عقل ما در دنیای مادی، بیشتر به ظاهر و چشم است که در نهایت باعث می شود انسان در خسارت قرار بگیرد و زیان ببیند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی ماندگاری در مراسم روز ولادت حضرت معصومه (س) با عنوان همایش دختران آفتاب با مشارکت جامعه بسیج زنان در امامزاده سید حمزه تبریز، با اشاره به مصرع شعری توانا بود هر که دانا بود افزود: این شعر را می توان به گونه ای دیگر با عنوان هرچه فهم ما بیشتر، سهم ما بیشتر و خسارت ما کمتر است تعبیر کرد که به زندگی کنونی و آخرت ما ربط دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بر این اساس هرچقدر در این عالم دنیوی، بیشتر بفهمیم، برداشت و استفاده ما از هر چیزی در این عالم نیز بیشتر بوده و خسارت ما کمتر می شود.

وی ادامه داد: انجام فریضه نماز، برای ما کار بسیار سختی است و کسی هم نمی تواند آن را انکار کند، دلیل این سختی هم ظاهر بینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهم ظاهری، انسان را در خسارت قرار می دهد

فهم ظاهری، انسان را در خسارت قرار می دهد