مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-13سياسي

قمی: عنصری که می تواند ورق انتخابات را برگرداند بانوان مکتبی هستند


عنصری که می تواند در هفته پیش رو، ورق انتخابات را برگرداند بانوان مکتبی هستند و انتخابات عرصه نقش آفرینی این قشر مهم جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اولین همایش نهضت پیشرفت بانوان تمدن ساز با حضور حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلغات اسلامی در در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

جامعه ای که نقش دختران، بانوان و مادران را جدی نگیرد، محکوم به زوال است در این برنامه قمی بر لزوم اهتمام جدی برای ارتقای جایگاه بانوان تأکید کرد و با تمجید از تحلیل های قابل استفاده و عمیق بانوان فرهیخته در عرصه های فرهنگی و اجتماعی گفت: جامعه ای که نقش دختران، بانوان و مادران را جدی نگیرد، محکوم به زوال است.

حضرت معصومه (س) با هجرت و مجاهدت گامی موثر برای پیشبرد مکتب اسلام برداشتند رییس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: عظمت وجودی حضرت معصومه سلام الله علیها ضرورت راهبری در سیر آفاق بلند تمدن سازی را به ما یادآوری می کند که در این عرصه باید برای ارتقای جایگاه و نقش بانوان در جامعه اهتمام ورزید این در حالی است که حضرت معصومه سلام الله علیها با هجرت و مجاهدت خودشان گامی موثر برای پیشبرد مکتب اسلام برداشتند و معنویت، اخلاق، مراقبت از خانواده، مسئولیت های علمی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی: عنصری که می تواند ورق انتخابات را برگرداند بانوان مکتبی هستند

قمی: عنصری که می تواند ورق انتخابات را برگرداند بانوان مکتبی هستند