مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-13سياسي

نقش دولت تدبیر و امید در کمرنگی مشارکت حداکثری در انتخابات


برجام، رفع تحریم ها، بورس، افزایش قیمت بنزین، ترمیم بافت های فرسوده، رفع آلودگی هوا، بالا بردن ارزش پول ملی، افزایش تعداد شاغلین، از شعارهایی بود که در 8 سال گذشته بارها بر زبان حسن روحانی و اعضای کابینه وی جاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اخیراً معاون سیاسی نامزدی که تا چند روز پیش عضو کابینه دولت روحانی بود در جریان مناظرات انتخاباتی گفت که من نماینده دولت روحانی نیستم.

بسیاری از مردم وعده های محقق نشده حسن روحانی در دو انتخابات سال های 92 و 96 را دلیل بی اعتمادی به برنامه ها و طرح های نامزدهای این دوره انتخابات ریاست جمهوری معرفی می کنند.

نگاهی تاریخی به انتخابات ریاست جمهوری ایران در دهه های گذشته هم بر این اصل تاکید دارد که رفتار دولت های پیشین نسبتی کاملا مستقیم با حضور مردم در انتخابات دارد.

به طور مثال در سال 84 نیز بعد از انتقادات مردم به عملکرد دولت اصلاحات و حاشیه سازی های رییس جمهور وقت و ایجاد بحران های ساختگی کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای را شاهد بودیم.

  در جریان آسیب شناسی علل کمرنگی حضور مردم در پای صندوق های رای، بسیاری از نظرسنجی ها عدم تحقق وعده های انتخاباتی حسن روحانی را گواهی بر بی اعتمادی نسبت به صندوق رای در کشور می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش دولت تدبیر و امید در کمرنگی مشارکت حداکثری در انتخابات

نقش دولت تدبیر و امید در کمرنگی مشارکت حداکثری در انتخابات