مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-13اقتصادي

گردهمایی متفاوت دانشمندان و ثروتمندان برای کمک به زمین


طبق گزارشی از بی بی سی فوکوس، زمین 300 (Earth 300) یک پروژه علمی بلند پروازانه است که هدف آن افزایش آگاهی در مورد گرمایش جهانی است و طی آن دانشمندان و ثروتمندان در یک کشتی لوکس جمع خواهند شد.

- طبق گزارشی از بی بی سی فوکوس، "زمین 300"(Earth 300) یک پروژه علمی بلند پروازانه است که هدف آن افزایش آگاهی در مورد گرمایش جهانی است و طی آن دانشمندان و ثروتمندان در یک کشتی لوکس جمع خواهند شد.

بودجه کشتی تحقیقاتی "زمین 300" تا حدی از طریق بلیط های 10 روزه وی.

آی.

پی سه میلیون دلاری تأمین خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، این پروژه که قرار است در سال 2024 عملی شود شامل 22 آزمایشگاه خواهد بود و 450 مسافر از جمله دانشمندان، دوستداران محیط زیست و چند میلیاردر نیز در آن حضور خواهند داشت.

این کشتی 300 متری شامل یک گوی علمی 13 طبقه نیز خواهد بود و کارآفرین این پروژه به نام آرون اولیورا (Aaron Olivera) قصد دارد با استفاده از فناوری پیشرفته ای که در داخل کشتی وجود دارد برخی از بهترین دانشمندان جهان را گردهم آورده تا با آنها در زمینه راه حل های گرمایش جهانی همکاری کند.

ایده این است که فضای موجود در کشتی را به ثروتمندان بفروشند و 80 درصد سود را به آزمایشات علمی که روی کشتی انجام می شود اختصاص دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی متفاوت دانشمندان و ثروتمندان برای کمک به زمین

گردهمایی متفاوت دانشمندان و ثروتمندان برای کمک به زمین