مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:102021-06-12اقتصادي

آفتاب یزد: مشکل مردم، تورم است نه پیامک حجاب!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آفتاب یزد ضمن نقد رویکرد سیاست زده همتی می نویسد: چه معنا دارد به دختر خانمی که لیسانس گرفته و زحمت کشیده پیامک بدهیم که حجابت را در خودرو رعایت نکردی .

- یک روزنامه حامی دولت، ضمن انتقاد از برخی حاشیه بازی های رییس کل بانک مرکزی در مناظرات انتخاباتی از وی پرسید، پیامک های مربوط به شل حجابی استرس زا تر است یا پیامک های بانکی؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آفتاب یزد ضمن نقد رویکرد سیاست زده همتی می نویسد: چه معنا دارد به دختر خانمی که لیسانس گرفته و زحمت کشیده پیامک بدهیم که حجابت را در خودرو رعایت نکردی .

این جمله ای بود که رییس کل سابق بانک مرکزی در راستای مناظرات انتخاباتی به جای خطاب به دولت روحانی که ارسال کننده پیامک های اینچنینی است، خطاب به سید ابراهیم رییسی مطرح کرد.

اما استفاده از هر کدام از این فکت های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تا چه اندازه بُرد دارد؟! آیا استناد به موضوع هایی دم دستی همچون پیامک با مضمون تذکر بدحجابی، مورد انتظار مردمانی است که در خوشبینانه ترین حالت در انتظار طرح ها و بسته های عملیاتی اقتصادی و سیاسی برای گره گشایی از معیشت روزمره خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفتاب یزد: مشکل مردم، تورم است نه پیامک حجاب!

آفتاب یزد: مشکل مردم، تورم است نه پیامک حجاب!