مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:052021-06-12پزشكي

ازدحام و شلوغی در کرمانشاه نگران کننده است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به روند کاهشی ابتلای بیماری کرونا در استان ازدحام مردم در بازار و مراکز خرید نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا امروز در نشست بررسی وضعیت واقدامات انجام شده در خصوص انجام واکسیناسیون عمومی بهداشتی چند ماه سخت را برای انجام  واکسیناسیون عمومی کرونا پیش رو دارند که نیاز تلاش شبانه روزی و بی وقفه دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: نگرانی از ازدحام و تجمع در بازار و مراکز خرید و افزایش دورهمی های انتخاباتی و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی وجود دارد و در صورت تداوم این روند با پیک پنجم بیماری در استان مواجه خواهیم شد و در این خصوص باید چاره اندیشی شود.

وی گفت: یکی از گام های پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی واکسیناسیون است و دیگر خدمات بهداشتی نباید به فراموشی سپرده شود و باید بیماریابی و تست های pcr و رپید را بیش از قبل فعال تر می کنیم.

شکیبا اضافه کرد: کار بسیار بزرگی در زمینه تجهیز سالن های تجمیعی واکسیناسیون و سایت خودرویی انجام شده و از تمام دستگاه هایی که در تامین این تجهیزات با دانشگاه علوم پزشکی به خصوص معاونت بهداشت همکاری داشتند، سپاسگزارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدحام و شلوغی در کرمانشاه نگران کننده است

ازدحام و شلوغی در کرمانشاه نگران کننده است