مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 01:402021-06-12سياسي

ندری: «مالیات بر عایدی سرمایه» از تجمیع درآمد خانوار اخذ شود


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کلیات طرح مالیات بر عایدی سرمایه از سوی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، علی رغم اینکه تصویب این طرح یکی از مهمترین خواسته های اقتصاد دانان و کارشناسان امر بود، - ندری: مالیات بر عایدی سرمایه از تجمیع درآمد خانوار اخذ شود استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) گفت: اگر دولت ما بخواهد مالیات بر عایدی سرمایه را از افراد دریافت کند به دلیل جزییات زیاد آن به در بسته می خورد و اجرای طرح بسیار سخت می شود، لذا دولت باید تمرکز خود را برای جلوگیری از هر گونه سفته بازی و سوداگری و کسب درآمد و توزیع عادلانه منابع روی تجمیع درآمد خانوار بگذارد.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کلیات طرح مالیات بر عایدی سرمایه از سوی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، علی رغم اینکه تصویب این طرح یکی از مهمترین خواسته های اقتصاد دانان و کارشناسان امر بود، اما توجه به جزییات این طرح است که می تواند ضریب کارآیی و اجرای آن را افزایش دهد.

کامران ندری؛ اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) نظر خود را درباره جزییات طرح مالیات بر عایدی سرمایه بیان کرده است که ماحصل آن در ادامه بحث آمده است.

کامران ندری اقتصاد دان و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق در گفتگو با دانشجو در خصوص معایب و محاسن طرح مالیات بر عایدی سرمایه مصوب مجلس شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ندری: «مالیات بر عایدی سرمایه» از تجمیع درآمد خانوار اخذ شود

ندری: «مالیات بر عایدی سرمایه» از تجمیع درآمد خانوار اخذ شود