مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 19:002021-06-12سياسي

درخواست استاندار سمنان از نامزدها و حامیان آنان


استاندار سمنان از نامزدها و حامیان نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست: دستورالعمل های بهداشتی برای مدیریت مقابله با کرونا ویروس را در تبلیغات انتخاباتی باجدیت دنبال کنند.

- علیرضا آشناگر در نشست مدیریت مقابله با کرونا ویروس در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: وضعیت رنگ بندی شیوع کرونا ویروس در استان سمنان همانند هفته های گذشته است اما براساس گزارش ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا ،شیب سرایت این ویروس در استان قدری سرعت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نگران روند افزایش شیوع کرونا ویروس در استان هستیم و برای مدیریت ،کاهش و تثبیت شیب شیوع این ویروس منحوس باید تلاش ها ادامه یابد.

استاندار سمنان با بیان اینکه مردم رعایت دستورالعمل های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند، گفت: با آغاز تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جلسات تبلیغاتی با جدیت دنبال شود.

آشناگر تصریح کرد: در روز جمعه هفته جاری کار اخذ رای از مردم شریف ایران اسلامی آغاز خواهد شد و این روزها با انجام تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، فرمانداران محترم توجه به رعایت دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست استاندار سمنان از نامزدها و حامیان آنان

درخواست استاندار سمنان از نامزدها و حامیان آنان