مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 19:002021-06-12سياسي

تامین 30 درصد از هزینه های خدمات زیربنایی مسکن مهر توسط وزارت راه


معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای پروژه های زیربنایی و روبنایی مسکن مهر نشینان گفت: 30 درصد از هزینه های خدمات زیربنایی مسکن مهر توسط وزارت راه و شهرسازی تامین شده است.

- ، احمد مهرآبادی عصر شنبه در حاشیه بازدید از بخش رودهن که با همراهی مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند، سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم شریف شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، ذوالفقاری، بخشدار و حنیفی، شهردار رودهن انجام شد در جمع خبرنگاران در خصوص یکی از دغدغه های مسکن مهر نشینان فیروزکوه جهت عدم واگذاری 100 درصدی و ارائه سند مالکیت به افراد اظهار داشت: واحدها وقتی به پایان می رسند باید از شهرداری پایان کار دریافت کنند که با ارائه پایان کار سند اعیانی به نام فرد متقاضی صادر می شود.

مهر آبادی افزود: طبق بررسی های صورت گرفته برخی از تعاونی ها کار خود را انجام داده اند، مثلاً تعاون فرهنگیان سند دریافت کرده اند و برخی هم منتظر دریافت پایان کار هستند که با ارائه آن صدور سند قطعاً انجام می شود.

زمین های 99 ساله از این قاعده مستثنی هستند چرا که به این افراد سند اعیانی داده می شود و سند اصلی به نام دولت می باشد و طبق قانون برنامه و بودجه کسانی که توانایی خرید دارند می توانند به صورت اقساطی زمین های اعیانی را دریافت کنند و سند بگیرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 30 درصد از هزینه های خدمات زیربنایی مسکن مهر توسط وزارت راه

تامین 30 درصد از هزینه های خدمات زیربنایی مسکن مهر توسط وزارت راه