مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 19:002021-06-12اقتصادي

ستاری: آب مردم بوشهر از طریق فناوری های نو تأمین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری ظهر امروز در آیین رونمایی از طرح های فناورانه در حوزه آب از طریق ویدئو کنفرانس با بیان اینکه محصولات قابل توجهی در حوزه فناوری و شرکت های دانش بنیان در نقاط مختلف کشور تولید و به بازار عرضه می شود اظهار داشت: - معاون علمی و فناوری رییس جمهور باتأکید بر شناسایی منابع جدید تولید آب از طریق فناوری های نوین گفت: در این راستا حل معضل تأمین آب شرب با استفاده از فناوری های نوین در اولویت قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری ظهر امروز در آیین رونمایی از طرح های فناورانه در حوزه آب از طریق ویدئو کنفرانس با بیان اینکه محصولات قابل توجهی در حوزه فناوری و شرکت های دانش بنیان در نقاط مختلف کشور تولید و به بازار عرضه می شود اظهار داشت: تولید آب از طریق فناوری های نوین در دستور کار قرار گرفته و شرکت های دانش بنیان پیشرفت های خوبی کرده اند که باید توسعه یابد.

وی، باتأکید بر شناسایی منابع جدید تولید آب از طریق فناوری های نوین گفت: در این راستا عقب ماندگی تاریخی فناوری های نوین در حوزه توسعه تأمین آب جبران می شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور وضعیت آب و هوایی ایران را در شرایط خاص در عرصه تأمین آب دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه وضعیت اقلیمی جغرافیایی و زیست بوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: آب مردم بوشهر از طریق فناوری های نو تأمین می شود

ستاری: آب مردم بوشهر از طریق فناوری های نو تأمین می شود