مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 18:452021-06-12اقتصادي

رانندگان چقدر تسهیلات کرونایی دریافت کرده اند؟


مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد که بر اساس آمارهای اعلام شده تا کنون بیش از 86 درصد رانندگان حمل ونقل عمومی بین شهری تسهیلات کرونایی مصوب را دریافت کرده اند و دیگر رانندگان نیز باید آن را دریافت کنند.

- مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد که بر اساس آمارهای اعلام شده تا کنون بیش از 86 درصد رانندگان حمل ونقل عمومی بین شهری تسهیلات کرونایی مصوب را دریافت کرده اند و دیگر رانندگان نیز باید آن را دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایطی بیش از 15 ماه از شیوع ویروس کرونا می گذرد برخی رانندگان نسبت به پرداخت نشدن تسهیلات کرونایی شان انتقاد دارند و معتقدند که بانک ها مشکل اصلی برای پرداخت نشدن تسهیلات شان هستند.

البته اخیرا محسن صادقی- مدیرکل دفتر بهره وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی – در این باره گفته بود که تا اواسط خردادماه 1400 با پرداخت حدود 72 درصد از تسهیلات حمایتی دولت به شرکت ها و رانندگان حمل ونقل برون شهری آسیب دیده از کرونا، میزان تسهیلات پرداختی به فعالان این بخش به رقم 3400 میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه حمل ونقل عمومی برون شهری نظیر رانندگان مسافربری جاده ای و شرکت ها با آسیب های قابل توجهی روبرو شدند، درباره سهم رانندگان از این تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان چقدر تسهیلات کرونایی دریافت کرده اند؟

رانندگان چقدر تسهیلات کرونایی دریافت کرده اند؟