مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 18:352021-06-12سياسي

نیازمند انتخاب فردی با سلامت اخلاقی برای مدیریت کشور هستیم


رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی گفت: نیازمند انتخاب فردی با سلامت اخلاقی و توجه به عدالت هستیم.

- ، علی نیکزاد شامگاه شنبه در اجتماع بزرگ حامیان آیت الله رییسی در پیاده راه فرهنگی رشت با اشاره به ظرفیت های استان گیلان و حضور گیلانیان در همه صحنه های انقلاب و دفاع مقدس، اظهار کرد: نقش گیلانیان در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه گیلان غنی ترین استان از نظر کشاورزی است و رتبه نخست را در تولید محصولات متنوع کشاورزی در کشور را دارد، گفت: رشت قطب تولید داورهای سرطانی است اما از سوی دیگر در زمینه بیکاری در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین چالش های این استان معضلات محیط زیستی است، افزود: متأسفانه به جای استفاده از محیط زیست بسیار زیبای استان گیلان برای درآمدزایی شود آلوده شد.

وی به مشکلات هشت سال اخیر کشور در همه بخش ها اشاره و اضافه کرد: برخی به واسطه جمهوری اسلامی به مقام و مسئولیت رسیدند اما گامی برای خدمت به مردم برنداشتند.

نیکزاد با بیان اینکه تحریم و فشار حداکثری بهانه ای برای شانه خالی کردند از مدیریت بد است، گفت: متأسفانه در دولت فعلی عزمی برای مبارزه با فاسد اقتصادی و قاچاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند انتخاب فردی با سلامت اخلاقی برای مدیریت کشور هستیم

نیازمند انتخاب فردی با سلامت اخلاقی برای مدیریت کشور هستیم