مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 17:252021-06-12سياسي

حمید عربی:لیست شورای شهر جبهه ایران اسلامی را اعلام می کنیم


عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی با بیان اینکه تشکل های انقلابی در ارائه لیست واحد شوراها در ارائه لیست واحد شورهای به توافق نرسیدند، گفت: - عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی با بیان اینکه تشکل های انقلابی در ارائه لیست واحد شوراها در ارائه لیست واحد شورهای به توافق نرسیدند، گفت: برخی تشکل ها با اعضا خود هم صداقت نداشتند به طوریکه با سوء استفاده از اعتماد اعضا اقدام به ارائه لیست فرمایشی کردند به همین جهت لیست شورای شهر جبهه ایران اسلامی را به زودی اعلام می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حمیدعربی در گفت وگویی به اهمیت برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا در کشور اشاره کرد و گفت: سال 1377، بند صد قانون اساسی، محقق شد و جمهوری اسلامی در زنجیره تکمیل دولت سازی اش، شوراهای اسلامی شهر و روستا را به عنوان نهادی نوپا در اوایل دهه ی سوم انقلاب در جهت ارتقای سطح کارآمدی نظام تاسیس کرد.

بنابراین اهمیت برگزاری این انتخابات بارها از سوی حضرت آیت الله خامنه ای در مناسبت های مختلف تبیین شده و حل مسائل جاری و روزمره مردم به دست خود مردم را از اثرات تشکیل شوراها دانسته اند؛ امری که اگر رخ دهد سبب افزایش اعتماد عمومی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه شوراهای شهری و روستایی باید خدمت به مردم باشد، تاکید کرد: همچنان که رهبری در این زمینه فرمودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمید عربی:لیست شورای شهر جبهه ایران اسلامی را اعلام می کنیم

حمید عربی:لیست شورای شهر جبهه ایران اسلامی را اعلام می کنیم