مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 17:102021-06-12سياسي

حمایت بازاریان و اصناف همدان از آیت الله رییسی


نماینده بازاریان و اصناف همدان گفت: بازاریان و اصناف همدان حمایت قاطع خود را از آیت الله رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

- محمد ارغوان در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و لزوم حضور حداکثری در انتخابات اظهار کرد: بازاریان و اصناف همدان اطمینان دارند که آیت الله رییسی توان بازگرداندن امید را به جامعه دارد و می تواند در راه حل مشکلات اقتصادی گام های استوار بردارد.

وی گفت: به همین منظور مدیران اتحادیه های صنفی همدان، اعضای هیأت رییسه اتاق اصناف با صدور بیانیه ای حمایت خود را از کاندیداتوری آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

نماینده بازاریان و اصناف همدان با اشاره به اینکه کشور نیاز به رییس جمهوری کاربلد، مردمی، جهادی و دغدغه مند دارد بیان کرد: معتقدیم آیت الله رییسی گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری است و کارنامه ایشان نشان از پیگیری امور و نگاه ویژه به مسائل اقتصادی و رفع مشکلات دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم هزاران درود و سپاس بر آنان که حلاوت شیرین آسایش دنیا را فراموش کرده و سختی های سنگر خدمت را جانانه به جان خریدند تا از دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل مجاهدت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بازاریان و اصناف همدان از آیت الله رییسی

حمایت بازاریان و اصناف همدان از آیت الله رییسی