مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 17:102021-06-12سياسي

فعالیت های فرهنگی و هنری دراردبیل از حمایت همه جانبه برخوردار است


فعالیت های فرهنگی در استان اردبیل با پشتیبانی و حمایت همه جانبه روبه روست و ما هیچ وقت پشت هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر را خالی نخواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر بهنام جو شامگاه شنبه در هنرواره سوادآموزی از دریچه هنر یادبود حجت الاسلام حسین پناهی مدیرکل فقید نهضت سوادآموزی اردبیل اظهار کرد: ما قدردان خلاقیت خانواده مرحوم حجت الاسلام حسین پناهی هستیم که هزینه گرامیداشت اولین سالگرد مرحوم پناهی را به تولید 30 اثر هنری اختصاص دادند تا هنرمندان را در این عرصه مورد حمایت قرار دهند.

وی با بیان اینکه خدمات ارزشمند مرحوم پناهی همواره در عرصه علم و دانش و نهضت سوادآموزی ماندگار خواهد بود، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وجود چنین شخصیت هایی به عنوان اولین مدیر نهضت سوادآموزی زمینه خوبی را فراهم کرد تا در این بخش کارهای اساسی و زیربنایی به انجام برسد.

استاندار اردبیل به برگزاری محفل فرهنگی، هنری در راستای حمایت از هنرمندان و نقش آفرینی در عرصه تولید آثار به نفع توسعه فرهنگ و علم را یادآور شد و گفت: در سال های اخیر در بخش سوادآموزی اقدامات مناسبی حتی در مناطق محروم انجام شده ولی همچنان دو هزار نفر از نوجوانان و کودکان ما از تحصیل بازماندند که تلاشمان بر این است تا با یک کار خاص این نارسایی را رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی و هنری دراردبیل از حمایت همه جانبه برخوردار است

فعالیت های فرهنگی و هنری دراردبیل از حمایت همه جانبه برخوردار است