مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 17:102021-06-12بين الملل

آخرین ترفندهای نتانیاهو برای کارشکنی درتشکیل کابینه جدید


در حالی که قرار است تا روز یکشنبه رای گیری درباره کابینه جدید رژیم صهیونیستی برگزار شود، بنیامین نتانیاهو آخرین ترفندهای خود در کارشکنی برای تشکیل کابینه جدید را به کار بسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ممکن است در حال طرح ریزی آخرین تلاش های خود برای باقی ماندن در قدرت و خنثی کردن تلاش مخالفان برای تشکیل کابینه باشد.

خبرگزاری اسپوتنیک با اشاره به این موضوع نوشت: به نظر می رسد که نتانیاهو پیشتر تلاش های خود برای بقا در قدرت را آغاز کرده و این کار را با انتقادهای شدید از احزاب یامینا و امید جدید به دلیل همراه شدن با احزاب چپ گرا برای تشکیل کابینه جدید انجام داده است .

در حالی که قرار است فردا (یکشنبه) رای گیری درباره کابینه جدید رژیم صهیونیستی انجام شود، نتانیاهو از اعضای دو حزب یامینا و امید جدید که به کنست راه پیدا کرده اند خواست تا به کابینه جدید رای اعتماد ندهند.

نتانیاهو در پیامی در توییتر نوشت: هر کسی که راست گرا باشد به کابینه چپ گرا رای نخواهد داد و هر کسی که طرفدار کابینه چپ گرا باشد، راست گرا نیست .

مخالفان نتانیاهو تشکیل کابینه جدید را با اکثریت شکننده با 61 کرسی از 120 کرسی کنست را سازماندهی کرده اند و این بدان معناست که در صورتی که یکی از نمایندگان حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین ترفندهای نتانیاهو برای کارشکنی درتشکیل کابینه جدید

آخرین ترفندهای نتانیاهو برای کارشکنی درتشکیل کابینه جدید