مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 16:502021-06-12سياسي

قطعی برق در ایام انتخابات نخواهد بود


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: با رعایت اصل صرفه جویی در مصرف برق تمام تلاش ما بر این است تا در ایام انتخابات به ویژه روز رأی گیری قطعی برق را شاهد نباشیم.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: با رعایت اصل صرفه جویی در مصرف برق تمام تلاش ما بر این است تا در ایام انتخابات به ویژه روز رأی گیری قطعی برق را شاهد نباشیم.

حسین قدیمی در جریان بازدید از مرکز دیسپاچینگ اردبیل اظهار کرد: با گرم شدن هوا در هفته جاری پیش بینی می کنیم اهالی استان به ویژه در مناطق شمالی به استفاده از وسایل سرمایشی روی آورند که در این صورت با محدودیت هایی در توزیع برق و پایداری برق مصرفی روبه رو خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امروز نیز اهالی استان کمتر از حد مجاز اعلام شده برق مصرفی داشتند و همچنان انتظار می رود در هفته جاری با توجه به حساسیت انتخابات و تبلیغات کاندیداها، با رعایت اصل صرفه جویی در مناطق شهری و روستایی خاموشی های با برنامه ای را نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: 55 درصد مصرف انرژی در استان مربوط به روشنایی و وسایل سرمایشی است که در شمال استان با توجه به دمای بالا استفاده از این وسایل سرمایشی متداول است ولی انتظار می رود در جهت پایداری برق همشهریان در این مناطق کمترین استفاده را از وسایل سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق در ایام انتخابات نخواهد بود

قطعی برق در ایام انتخابات نخواهد بود