مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 16:502021-06-12سياسي

انتقاد مسعود پزشکیان از مناظره های انتخاباتی: دعوا دعوای قدرت است نه خدمت


مسعود پزشکیان داوطلب نامزدی در انتخابات 1400 گفت: با سه دقیقه وقت از کاندیدا می پرسند که مملکت را چگونه درست می کنید؟ هم صداوسیما شوخی کرده و به تمسخر گرفته است و هم معلوم نیست افرادی که با توضیح سه دقیقه ای می توانند مملکت را درست کنند تا الان کجا بودند .

- مسعود پزشکیان داوطلب نامزدی در انتخابات 1400 گفت: با سه دقیقه وقت از کاندیدا می پرسند که مملکت را چگونه درست می کنید؟ هم صداوسیما شوخی کرده و به تمسخر گرفته است و هم معلوم نیست افرادی که با توضیح سه دقیقه ای می توانند مملکت را درست کنند تا الان کجا بودند که در حال حاضر می خواهند راه حل بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عصرایران نوشت: مسعود پزشکیان در پیش بینی میزان مشارکت مردم در انتخابات، گفت: فکر می کنم درصد مشارکت پایین خواهد بود حالا هرکسی به هر کاندیدای می خواهد رای بدهد.

مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: قدم اول برای اینکه همه مردم پای صندوق های رای حضور یابد این بود که اجازه می دادند افرادی که ثبت نام کردند در صحنه حضور یابند.

شورای نگهبان با افرادی که به عنوان رجل سیاسی معرفی کرد کاری کرد که جمعیتی پای صندوق ها نیایند و طبیعتا سهمی از افراد جامعه را حذف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مسعود پزشکیان از مناظره های انتخاباتی: دعوا دعوای قدرت است نه خدمت

انتقاد مسعود پزشکیان از مناظره های انتخاباتی: دعوا دعوای قدرت است نه خدمت