مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 16:402021-06-12سياسي

ایران را به کارگاه هایی بزرگ اقتصادی تبدیل می کنیم


ایران خیلی بزرگ است مشروط به اینکه همه اقوام و استان ها به صحنه بیایند، تمام ایران تبدیل به کارگاه های بزرگ اقتصادی خواهد شد، - ایسنا/لرستان محسن رضایی گفت: ایران خیلی بزرگ است مشروط به اینکه همه اقوام و استان ها به صحنه بیایند، تمام ایران تبدیل به کارگاه های بزرگ اقتصادی خواهد شد، مشروط به اینکه جوانان ما نشاط داشته باشند.

محسن رضایی میر قائد، امروز در گفت وگوی تلویزیونی خود با مردم لرستان که از شبکه استانی افلاک پخش شد، اظهار کرد: هنر امام انقلاب اسلامی این بود که با کمک عشق به وطن و اسلام همه ایرانیان را دور هم جمع کرد و انسجام بزرگی به وجود آورد و ما دوباره واحد شده و بلند شدیم روی قامت خود ایستادیم.

وی ادامه داد: متأسفانه سیاست های نادرست دولت ها در دو سه دهه اخیر باعث شد این توانایی عظیم و این قامت بلند ایران هم شود و در مقابل مشکلات احساس ناتوانی و ناامیدی به او دست دهد.

رضایی افزود: ما دوباره باید قیام کنیم و روی پای خود بایستیم و حرکتی نو با دولتی نو آغاز کنیم.

این کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی اقوام و استان ها را دور هم جمع کرد یک اتفاق بزرگ صورت گرفت و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و نه غرب و نه شرق نتوانستند در مقابل انقلاب اسلامی مقاومت کنند و برای بار دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران را به کارگاه هایی بزرگ اقتصادی تبدیل می کنیم

ایران را به کارگاه هایی بزرگ اقتصادی تبدیل می کنیم