مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 16:252021-06-12سياسي

حاشیه های آخرین مناظره/ جدال بر سر دغدغه های مردم به شیوه دایره گچی قفقازی


سومین و آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری 1400 با حضور هفت کاندیدای احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان، عصر شنبه و در یک روز کاری، مقابل دوربین های زنده تلویزیونی انجام شد.

- سومین و آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری 1400 با حضور هفت کاندیدای احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان، عصر شنبه و در یک روز کاری، مقابل دوربین های زنده تلویزیونی انجام شد.

بر این اساس در شرایطی که برخی منتقدان در مناظره دوم، نامزدها و متولیان امر برگزاری را به مناظره ای خنثی که کمکی به انتخاب مردم نخواهد کرد، متهم کرده بودند، تلاش شد در مناظره سوم این رویه تا حدودی اصلاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر شنبه ـ 22 خرداد ماه ـ مناظره سوم انتخاباتی در حالی با موضوع دغدغه های مردم برگزار شد که انتقاد اغلب نامزدها از عملکرد یکدیگر نسبت مناظره قبلی قوت گرفت و کاندیداها با به کار بردن الفاظ و اصطلاحاتی چون شامورتی بازی ، دروغگویی ، اختلاس نجومی ، پررویی نجومی ، نزاع سیاسی ، دعواهای زرگری ، آلودگی امنیتی ، پینوکیو و دماغش و .

روی آنتن زنده و مقابل دیدگان مردم، سعی کردند رقیب را از میدان به در و نظر بینندگان را به خود جلب کنند.

بخشی از این مناظره زنده که قرار بود به دغدغه های مردم بپردازد، به انتقاد از عملکرد صداوسیما از سوی یکی از نامزدها گذشت و یکی از نامزدها هم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های آخرین مناظره/ جدال بر سر دغدغه های مردم به شیوه دایره گچی قفقازی

حاشیه های آخرین مناظره/ جدال بر سر دغدغه های مردم به شیوه دایره گچی قفقازی