مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:552021-06-12سياسي

حاکمیت را به مردم بازمی گردانیم/30 شهرستان در وضعیت فوق بحرانی


کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: طبق قانون اساسی حاکمیت را به مردم بازمی گردانیم، دولت ها باید پاسخگوی مردم باشند.

- ایسنا/مرکزی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: طبق قانون اساسی حاکمیت را به مردم بازمی گردانیم، دولت ها باید پاسخگوی مردم باشند.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی 22 خردادماه در گفت و گو با مردم استان مرکزی از طریق شبکه استانی آفتاب، با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: مسلما باید به خدمت مردم استان می رسیدیم، اما به دلیل شیوع بیماری این شرایط مهیا نشد.

با توجه به اینکه پزشک هستم، سلامت و جان مردم برایم بسیار اهمیت دارد و در این مراسمات احتمال ابتلا به بیماری کرونا وجود دارد به هرحال از طریق فرصت ایجاد شده به واسطه صدا و سیما با مردم استان سخن می گویم.

وی با بیان اینکه تاکنون 80 هزار نفر در کشور به دلیل ابتلا به کرونا و سوءمدیریت فوت کرده اند، گفت: در بسیاری از کشورها با یک مدیریت قاطعانه و عالمانه، کرونا اصلا بحرانی نشد.

صدا و سیما آماری را در خصوص کشورهایی که وضع بدی دارند ارائه می کند، اما متاسفانه از کشورهایی که وضع خوبی دارند، اطلاعاتی در صدا و سیما پخش نمی شود.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: بسیاری از کشورها همچون چین با یک میلیارد و 400 میلیون نفر جمعیت تنها 5 هزار نفر کشته داده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکمیت را به مردم بازمی گردانیم/30 شهرستان در وضعیت فوق بحرانی

حاکمیت را به مردم بازمی گردانیم/30 شهرستان در وضعیت فوق بحرانی