مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:402021-06-12سياسي

مشکل فقط این نیست که کدام جناح سر کار باشد /همه شهرستان های ایران پایتخت می شوند


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما نه تنها برای کل کشور برنامه ریزی می کنیم بلکه برای هر استان و شهرستان برنامه داریم.

- سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی بعد از ظهر شنبه در گفت و گوی تلویزیونی با مردم بوشهر اظهار کرد: بوشهر استان دریادلان، مرزبانان خلیج فارس، مجاهدان و مبارزان است که همیشه با اشغال خارجی ها جنگیده اند؛ از رییس علی دلواری گرفته تا بعد از او، همه کسانی که اجازه ندادند مرز و بوم ما به اشغال خارجی ها در بیاید.

وی تصریح کرد: من توفیق سفر به استان بوشهر و سرکشی به طرح های عسلویه را داشته ام، مهمان نوازی تان هیچگاه از خاطرم نمی رود.

این استان امروز مرکز توجه همه ایرانیان عزیز به عنوان پایتخت انرژی کشور است، این شبکه بزرگ گازی که در سراسر کشور وجود دارد وابسته به استان بوشهر است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: استان بوشهر علاوه بر اینکه در حوزه انرژی غنی است، با داشتن یک ساحل طولانی در شمال خلیج فارس امکان توسعه صنایع دریایی، شیلات، شغل شریف ملوانی و دریانوردی که از گذشته در استان بوشهر باب بوده است، را دارد.

شهرستان به شهرستان برنامه داریم قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: ما در دولت سلام نه اینکه از دور دستی بر آتش داشته باشیم بلکه با گروهی از جوانان اطلاعات کافی از کل استان و هر شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل فقط این نیست که کدام جناح سر کار باشد /همه شهرستان های ایران پایتخت می شوند

مشکل فقط این نیست که کدام جناح سر کار باشد /همه شهرستان های ایران پایتخت می شوند