مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:402021-06-12سياسي

تلاش برای ایجاد توسعه همگن و متوازن در خوزستان


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با حضور در پای صندوق های رأی، شرایط بهتر و خوب تری را برای کشور فراهم کنیم.

- ، علیرضا زاکانی ظهر امروز شنبه در گفت وگو با مردم خوزستان اظهار کرد: 85 درصد منابع کشور در دست رییس جمهور است و ما می توانیم با کمک نخبگان، زنان و مردان و با وجود امکانات بزرگی که در کشور وجود دارد، مشکلات را حل کرد.

وی بیان کرد: بر اثر مدیریت نادرست توسط دولت شرایط فقر، فساد، تبعیض، بی مسکنی و مشکلات متعددی ناشی از تورم در کشور ایجاد شده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: باید با حضور پای صندوق های رأی، سرنوشت کشور را تغییر دهیم و دولت موجود راهکار حل مشکلات را در خارج می بیند اما از دشمنی که تحریم ایران را هدف گرفته است نباید انتظار خوبی داشته باشیم.

زاکانی گفت: باید نگاهمان را تغییر دهیم و با تکیه بر ظرفیت های داخلی مشکلات را حل کنیم و در راستای پیشرفت و رفع مشکلات کشور تلاش کنیم.

وی افزود: دولت ما دولت اقدام و اصلاح است و با عقلانیت، معنویت، عدالت و خلاقیت زمینه تحقق افتخارات و کسب حداکثر میزان بالندگی را برای ملت به ارمغان می آوریم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: 90 درصد نحوه مدیریت و توزیع اعتبارات استان ها در خارج از استان ها تصمیم گیری می شود و در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ایجاد توسعه همگن و متوازن در خوزستان

تلاش برای ایجاد توسعه همگن و متوازن در خوزستان