مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-12سياسي

دولت یارانه را هدفمند توزیع نکرده است/ضرورت ریشه یابی معضل بیکاری در استان های کشور


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت تا کنون یارانه را به صورت هدفمند توزیع نکرده چرا که یارانه تمام دهک ها با هم برابر است در حالی که باید دولت دستمزدها را براساس تورم مناسب سازی کند تا قدرت خرید مردم بالا رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه عبدالناصر همتی در گفت وگوی انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری در شبکه استانی آذربایجان غربی، اظهار داشت: آذربایجان غربی مشکلات جدی و فراوانی دارد ولی راهبرد ملی برای توسعه استان ها نداریم و این در حالی است که  موقعیت جغرافیایی استان می طلبد تا راهبرد اساسی برای توسعه این استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هر کدام از استان های کشور دارای مشکلات متعددی است، افزود: عدم تمرکززدایی یکی از محورهایی است که سال ها به آن توجه نشده است و زمانی که در تهران تمرکز کرده و امکانات را متوازن توزیع نکنیم سایر شهرهای کشور به حاشیه رفته و در آنها خبری از توسعه یافتگی نخواهد بود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مهاجرت معکوس از شهرهای کوچک، گفت: اگر به شهرهای کوچک تر و روستاها توجه نکنیم شاهد خالی شدن روستاها و شهرهای کوچک خواهیم بود.

همتی با بیان اینکه مهاجرت و حاشیه نشینی از دیگر مشکلات شهرها است، ادامه داد: تا زمانی که نگاه ها به توسعه شهرها سیاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت یارانه را هدفمند توزیع نکرده است/ضرورت ریشه یابی معضل بیکاری در استان های کشور

دولت یارانه را هدفمند توزیع نکرده است/ضرورت ریشه یابی معضل بیکاری در استان های کشور