مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-12اقتصادي

980 قلم تجهیزات آموزشی در خراسان جنوبی توزیع شد


980 قلم تجهیزات آموزشی، پرورشی، اداری و خوابگاهی در قالب پروژه مهر بین آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان خراسان جنوبی توزیع شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی 980 قلم تجهیزات آموزشی، پرورشی، اداری و خوابگاهی در قالب "پروژه مهر" بین آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان خراسان جنوبی توزیع شد.

محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، امروز شنبه 22 خرداد در آیین توزیع این تجهیزات گفت: 2 میلیارد و 50 میلیون تومان از محل منابع داخلی اداره کل آموزش و پرورش برای تهیه این تجهیزات هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تجهیزات ارسالی شامل 53 دستگاه کولر آبی، 44 عدد صندلی چرخان، 253 تخته خواب فلزی، 110 عدد صندلی اداری، 60 کیت علوم تجربی و ریاضی، 9 دستگاه ادیومتر و لپ تاپ است که توسط مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق بین مدارس استان با اولویت مدارس محروم توزیع می شود.

وی از پروژه مهر به عنوان نماد پیاده سازی کامل مدرسه محوری مبتنی بر برنامه های تدبیر و تعالی یاد کرد و گفت: پاسداشت روز بازگشایی مدارس یک جشن ملی و سرآغاز بهار تعلیم و تربیت است از این رو با پیش بینی تمهیدات لازم و برنامه ریزی مناسب در سطح کلان استانی و شهرستانی باید فضایی با نشاط، شاداب و امیدساز برای دانش آموزان ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

980 قلم تجهیزات آموزشی در خراسان جنوبی توزیع شد

980 قلم تجهیزات آموزشی در خراسان جنوبی توزیع شد