مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-12سياسي

اولویت نخست رییس جمهور منتخب باید بهبود وضع معیشتی مردم باشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اولویت نخست رییس جمهور منتخب باید در حوزه معیشت مردم و اقتصاد و فرهنگ جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر شنبه در نشست مجازی با رسانه ها اظهار داشت: انتخابات مهمی را پیش رو داریم و حضور حداکثری مردم در این انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه عدم حضور در انتخابات سبب چالش های مختلف داخلی و بین المللی می شود افزود: حضور در انتخابات سبب تقویت اقتدار، قدرت ملی و فراملی جمهوری اسلامی ایران و اسلام می شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش مهمی رییس جمهور در مدیریت کشور اضافه کرد: در کلان نظام اسلامی رییس جمهور پس از رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان دومین شخص دارای جایگاه ویژه ای است.

وی با اشاره به اینکه نقش مردم در انتخابات بسیار مهم و اساسی است ادامه داد: مردم فردی را به عنوان رییس جمهور انتخاب می کنند تا شرایط نظام تحول یابد و به سوی پیشرفت و خدمات به مردم و اسلام این شخصیت هدایت کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه انتخاب مردم باید دقیق، پخته و بابصیرت باشد خاطرنشان کرد: نخستین ویژگی رییس جمهور موفق داشتن ایمان، اعتقاد بالای الهی، تقوای رفتاری و اخلاق اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت نخست رییس جمهور منتخب باید بهبود وضع معیشتی مردم باشد

اولویت نخست رییس جمهور منتخب باید بهبود وضع معیشتی مردم باشد