مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-12سياسي

مهرعلیزاده: دولت با استفاده از متخصصان دغدغه های مردم را بهتر می شنود


یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: دغدغه های مردم در صورتی شناخته می شوند که دولت و حاکمیت امکاناتی را فراهم کند که صدای مردم بدون هیچگونه سانسور و تغییری به گوش مسئولین برسد.

- یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: دغدغه های مردم در صورتی شناخته می شوند که دولت و حاکمیت امکاناتی را فراهم کند که صدای مردم بدون هیچگونه سانسور و تغییری به گوش مسئولین برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری پیش از برگزاری آخرین مناظره در پاسخ به این پرسش که برای شناخت دغدغه های مردم در بین مردم حاضر می شوید یا به گزارشات مکتوب اکتفا می کنید؟ گفت: به نظر من دغدغه های مردم در صورتی شناخته می شوند که دولت و حاکمیت امکاناتی را فراهم کند که صدای مردم بدون هیچگونه سانسور و تغییری به گوش مسئولین برسد.

وی افزود: زمانی که نهادهای اجتماعی بتوانند پیام رسان های جدی مردم باشند دغدغه های مردم شناسایی می شود.

زمانی که دولت از متخصصان استفاده کند دغدغه های مردم بهتر شنیده می شود؛ همچنین وقتی شفافیت باشد، قطعاً دغدغه های مردم به روشنی و وضوح روشن خواهد شد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اگر نگاه مسئولین به مردم از بالا به پایین و ارباب و رعیتی نباشد، مسئولین بهتر با دغد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرعلیزاده: دولت با استفاده از متخصصان دغدغه های مردم را بهتر می شنود

مهرعلیزاده: دولت با استفاده از متخصصان دغدغه های مردم را بهتر می شنود