مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-12سياسي

رای اولی ها بسیجی وار پای صندوق های رای حاضر شوند


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیجی ها در جنگ 8 ساله علیه دشمن جنگیدند و از خاک وطن دفاع کردند رای اولی ها هم باید با حضور در پای صندوق مشت محکمی بر دهان استکبار و بدخواهان وارد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج آیت الله سید نصیر حسینی ظهر امروز در مراسم جشن دختران رای اولی استان کهگیلویه و بویراحمد که به همت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: خداوند موجودات بسیاری آفریده اما انسان ارزش دیگری دارد و به همین خاطر  نعمت ها در اختیار انسان قرار گرفته و تا زمانی محترم شمرده می شود که در مسیر ارزش های الهی و انسانی قدم بر دارد در غیر این صورت ارزشی نزد خداوند نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طول تاریخ زندگی بشر خداوند برای بندگان خود انبیا و اولیا را فرستاده و هیچ انسانی را خلق نکرده مگر اینکه دستورات زندگی را به او آموخته باشد.

امام جمعه یاسوج گفت: خداوند راه رستگاری را به انسان آموخته است پیامبران بسیاری آمدند تا بشریت را هدایت کنند و به انسان معرفت الله را بیاموزند.

وی در ادامه افزود: در دوره ما وقتی امام راحل دید که حکومت پهلوی درهای جهنم را به روی مردم باز کرده و درهای بهشت را بسته قیام کرد زیرا پهلوی جنگ با دین را شروع کرده بودند و ذلت و خواری در کشور حکمفرما ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای اولی ها بسیجی وار پای صندوق های رای حاضر شوند

رای اولی ها بسیجی وار پای صندوق های رای حاضر شوند