مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-12سياسي

انتخابات مجرای تغییر سرنوشت کشور است/ تقویت منافع ملی با حضور حداکثری


رییس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه معاندین و ضد انقلاب به دنبال مایوس کردن مردم و تحریم انتخابات هستند، گفت: مهمترین مجرای تغییر، - انتخابات است که موجب تقویت منافع ملی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسیده و ما موظف به اجرای دقیق و پیگیری این سیاست ها هستیم، اولین سیاست اولویت دار تکریم ارباب رجوع، مردم داری و مردم مداری، رعایت حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی است و ما قضات و کارکنان دستگاه قضا و همه دستگاه های اجرایی وظیفه داریم در خدمت مردم باشیم.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت مسئولین هستند و صاحبان اصلی این نظام و انقلاب هستند و ما وظیفه جلب رضایت این سرمایه انسانی و پشتیبانان نظام جمهوری اسلامی را داریم، تصریح کرد: همین مردم به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی انقلاب کردند و یک حکومت اسلامی 100 در صد دموکراسی تشکیل دادند و همه مسئولان و مدیران نظام را چه مستقیم از طریق آرای عمومی و چه با واسطه و غیر مستقیم انتخاب می کند و ما وظیفه داریم با صبر و حوصله این مردم را تکریم کنیم.

رییس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه یکی دیگر از سیاست های محوری قوه قضاییه قضاوت عادلانه است، یعنی قاضی بی طرف باشد و یک قضاوت بی طرفانه داشته باشد و طرفین دعوا این بی طرفی را لمس کنند و احساس کنند قاضی در قضاوتش بی طرف بوده است، افزود: قاضی باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مجرای تغییر سرنوشت کشور است/ تقویت منافع ملی با حضور حداکثری

انتخابات مجرای تغییر سرنوشت کشور است/ تقویت منافع ملی با حضور حداکثری