مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-12سياسي

بدون مشارکت مردم؛ هیچ دولتی نمی تواند اقتصاد کشور را سامان دهد


انتخابات برای کشور یک افتخار و یک فرصت است و یک ذخیره به حساب می آید که اگر شرکت پُرشور مردم باشد، این یقیناً به آینده کشور کمک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام تقوی معاون سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی یادداشتی نوشت: در آیات قرآن داریم که هدف آفرینش عبودیت و بندگی است و انسان موجودی است که می تواند مسیر و سرنوشت خودش را تعیین کنند و به این منظور است که عبودیت هدف آفرینش انسان می شود و انتخاباتی که در جمهوری اسلامی ایران داریم خودش از مصادیق عبودیت خداست.

انتخابات صحنه حضور افراد اصلح است اما شناخت فردی که دارای تمامی ویژگی های اصلح بودن است توسط مردم صورت می گیرد این در حالی است که شورای نگهبان نسبت به انتخاب افراد واجد شرایط اقدام می کند اما این مردم هستند که نسبت به شناخت فردی که در بین شاخص ها بالاترین نمره را می گیرد در انتخابات اقدام می کنند.

مردم باید توجه ویژه ای به برنامه های کاندیدا داشته باشند زیرا فردی که برای چهار سال آینده کشور توسط مردم انتخاب می شود باید برای تمامی مشکلات جامعه دارای برنامه بوده و بتواند مشکلات کشور را در کوتاه ترین زمان با حضور نخبگان سیاسی، اجتماعی و … برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون مشارکت مردم؛ هیچ دولتی نمی تواند اقتصاد کشور را سامان دهد

بدون مشارکت مردم؛ هیچ دولتی نمی تواند اقتصاد کشور را سامان دهد