مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-12سياسي

تشریح برنامه های کمیته امداد استان تهران به مناسبت دهه کرامت


مدیرکل کمیته امداد استان تهران با تشریح برنامه های ویژه دهه کرامت، گفت: مرحله دوم طرح یاس همزمان با آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) با شرکت 500 مددجوی 30 تا 35 ساله برگزار می شود.

- ، سید ابوالفضل پرپنچی با تشریح برنامه های این نهاد به مناسبت دهه کرامت، گفت: مرحله دوم طرح یاس از امروز 22 خرداد همزمان با آغاز دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح ادارات این نهاد با همکاری سازمان هلال احمر استان تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طرح ملی یاس به منظور توانمندسازی و ارتقای اجتماعی و فرهنگی مددجویان تحت حمایت از آبان ماه سال گذشته با همکاری سازمان هلال احمر استان تهران همزمان با سراسر کشور آغاز شده است، افزود: هدف از اجرای این طرح فرهنگ سازی در جهت امدادگری به خود و دیگران در هنگام بحران ها و بلایای طبیعی است.

پرپنچی با اشاره به اینکه دختران خانواده های تحت حمایت با آموزش امدادگری و مدیریت بحران، می توانند علاوه بر تقویت حس ارزشمندی اجتماعی، برای کمک در بحران ها مؤثر واقع شوند، تصریح کرد: سال گذشته در مرحله اول این طرح 102 مددجوی 30 تا 35 سال از دوره های آموزشی این طرح بهره مند شدند و امسال در مرحله دوم این طرح 500 مددجوی تحت حمایت شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های کمیته امداد استان تهران به مناسبت دهه کرامت

تشریح برنامه های کمیته امداد استان تهران به مناسبت دهه کرامت