مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-12سياسي

کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر قوانین تبلیغات را رعایت کنند


معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان شیراز گفت: تبلیغات ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر آغاز و تا 24 ساعت مانده به شروع رای گیری ادامه دارد و کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر ملزم به رعایت قوانین تبلیغات هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عبدالرسول حقیقی با اشاره به مدت یک هفته ای برای تبلیغات نامزد های ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، اظهار داشت: کاندیداهای شورای شهر طبق دستورالعمل تبلیغاتی و قانون اقدام به تبلیغ نمایند تا برخوردی با هیچ شخصی صورت نگیرد و گزارش تخلفی ثبت نگردد.

  رییس کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات شهرستان شیراز با بیان اینکه کاندیداها باید آدرس ستادها و مسوولان هر ستاد را به فرمانداری شهرستان شیراز معرفی نمایند و در غیر این صورت ستاد تعطیل خواهد شد، افزود: کاندیداها ضمن مراجعه به فرمانداری و انجام اقدامات مذکور نسبت به دریافت دستورالعمل تبلیغات اقدام کرده و مطابق آن تبلیغات خود را انجام دهند.

  حقیقی با تاکید بر اینکه کاندیداها صرفا مجاز به چاپ و نصب بنرهای حداکثر با ابعاد 3 در 4 متر در محل ستاد و  70 در 100 سانتیمتر در سایر نقاط شهر هستند، افزود: ستادهای تبلیغاتی به منظور رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با با نظارت نماینده دادستانی کار رصد تبلیغات انتخاباتی را دنبال خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر قوانین تبلیغات را رعایت کنند

کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر قوانین تبلیغات را رعایت کنند