مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-12سياسي

بحث توییتری لاریجانی و کدخدایی بر سر انتشار دلایل احراز صلاحیت ها


مطابق دستور حاکمیتی در پی ابلاغ سیاست های کلی انتخابات در سال 95 و پیرو بند 11-2، شورای نگهبان موظف است در صورت درخواست داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در خصوص دلایل ردصلاحیت به آنان به صورت مکتوب دلایل خود را ارائه نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، علی لاریجانی در پاسخ به اظهارات عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در توییتر خود با انتشار لینکی نوشت: مطابق دستور حاکمیتی @Khamenei_fa در پی ابلاغ سیاست های کلی انتخابات در سال 95 و پیرو بند 11-2، شورای نگهبان موظف است در صورت درخواست داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در خصوص دلایل ردصلاحیت به آنان به صورت مکتوب دلایل خود را ارائه نمایند.

https://farsi.

khamenei.

ir/news-content?i عباسعلی کدخدایی در پاسخ به نامه علی لاریجانی درباره عدم احراز صلاحیتش در توییتر خود نوشت: احراز و عدم احراز صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری بر اساس اسناد و مدارک کافی و قابل اعتماد انجام پذیرفته و برای اعتراض به عدم احراز صلاحیت و انتشار عمومی دلائل آن در قانون انتخابات ریاست جمهوری حکمی پیش بینی نشده است.

پیش تر علی لاریجانی در نامه خود خطاب به شورای نگهبان نوشت: از شورای محترم نگهبان خواهشمندم بین خود و خدا با توجه به اثبات کذب بودن گزارش های داده شده به آن شورا در رابطه با بنده و خانواده ام در جریان بررسی احراز صلاحیت نامزدهای انتخابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحث توییتری لاریجانی و کدخدایی بر سر انتشار دلایل احراز صلاحیت ها

بحث توییتری لاریجانی و کدخدایی بر سر انتشار دلایل احراز صلاحیت ها