مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-12سياسي

رزمایش حضرت روح الله در اصفهان آغاز شد


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به آغاز رزمایش حضرت روح الله گفت: در این رزمایش، گروه های جهادی به مناطق محروم اعزام خواهند شد که اولویت اول آن ها اعزام به منطقه سی سخت و جبران خرابی ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان سردار مجتبی فدا عصر دیروز در رزمایش امیدآفرینی و خدمت رسانی حضرت روح الله، با تبریک ولادت حضرت معصومه و امام رضا و دهه کرامت، با عنایت به مقام والای حضرت فاطمه معصومه اظهار داشت: در مقام و منزلت حضرت فاطمه معصومه(س)، امام جواد(ع) می فرمایند: هرکس زیارت ایشان را مشرف شود، بهشت بر او وارد می شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در ادامه با اشاره به کرامات حضرت معصومه(س) بیان داشت: از اولین کرامات و ویژگی های برجسته حضرت معصومه، ولایت مداری ایشان و عشق به ولایت است.

ایشان برای بودن در کنار ولایت، از مدینه به سمت خراسان و مشهد رضوی و طوس حرکت کرد و در راه، به واسطه بیماری فوت کردند و در شهرستان و شهر قم و منطقه ری سابق به خاک سپرده شدند.

وی با بیان اینکه دومین ویژگی ایشان، معنویت و عبادت ایشان بود، ادامه داد: دختران، مادران و خواهران این مرز و بوم ثابت کردند که در بحث معنویت، حجاب، حیا، عفت، پاکدامنی و حرکت در مسیر ائمه معصومین و بالاخص فاطمه زهرا(س)، پا در جای پای ائمه معصومین گذاشتند و این شهدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش حضرت روح الله در اصفهان آغاز شد

رزمایش حضرت روح الله در اصفهان آغاز شد