مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-12سياسي

کرونا عاملی موثر بر بروز خشونت های خانوادگی است


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس به عمق آسیب های ناشی از خشونت های عاطفی و روحی اشاره و عنوان کرد: فشارهای اقتصادی، ناعدالتی های مادی و در حال حاضر محدودیتهای همه گیری کرونا موضوعی تحمیل شده برای بروز بیشتر خشونت های اجتماعی و خانوادگی است.

- ایسنا/فارس عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس به عمق آسیب های ناشی از خشونت های عاطفی و روحی اشاره و عنوان کرد: فشارهای اقتصادی، ناعدالتی های مادی و در حال حاضر محدودیتهای همه گیری کرونا موضوعی تحمیل شده برای بروز بیشتر خشونت های اجتماعی و خانوادگی است.

سهیلا محبی شنبه 23 خرداد در وبینار بررسی دلایل و عوامل موثر در بروز خشونت های خانوادگی و اجتماعی که به همت کمیسیون حمایت قضایی، مالکیت فکری، مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق بازرگانی فارس برگزار شد، گفت: خشنونت زوایای پنهان بسیاری دارد.

او افزود: از علل اصلی بروز خشونت های منجر به جرایم خشن می توان ناتوانی در گفت و گو و بحث و مذاکره و نداشتن مهارت ارتباطی صحیح، ساختار غلط فرهنگی، نگرش های بی مورد سنتی و مشکلات شخصیتی و فردی عنوان کرد.

محبی با بیان اینکه سلامت از فاکتورهای مهم در رشد و توسعه یافتگی است، عنوان کرد: سلامت روانی و اجتماعی دو مقوله جدایی ناپذیر از سلامت جسم است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا اصلاح ساختاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا عاملی موثر بر بروز خشونت های خانوادگی است

کرونا عاملی موثر بر بروز خشونت های خانوادگی است