مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-12بين الملل

دولتی با 5 قطب؛ رویداد سیاسی بزرگ رژیم صهیونیستی


یک نویسنده اسراییلی اعلام کرد که اگر دولت جدید از کنست رأی اعتماد بگیرد رژیم صهیونیستی در مقابل یک حادثه سیاسی بزرگ قرار خواهد گرفت و اسراییلی ها شاهد دولتی خواهند بود که تاکنون به آن عادت نداشته اند.

- یک نویسنده اسراییلی اعلام کرد که اگر دولت جدید از کنست رأی اعتماد بگیرد رژیم صهیونیستی در مقابل یک حادثه سیاسی بزرگ قرار خواهد گرفت و اسراییلی ها شاهد دولتی خواهند بود که تاکنون به آن عادت نداشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، موران ازولای، نویسنده اسراییلی در مقاله ای برای روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: اگر طی 48 ساعت گذشته اتفاق غافلگیرکننده ای نیفتد شاهد یک دولت جدید پنج قطبی متشکل از نفتالی بنت، یاییر لاپید، گدعون ساعر، آویگدور لیبرمن و بنی گانتس خواهیم بود و احتمالا این دولت ادای سوگند خواهد کرد که ما را در مقابل یک رویداد سیاسی بزرگ قرار می دهد.

اگر یک نماینده به این دولت رأی اعتماد ندهد ممکن است از هم فروبپاشد.

برای همین کاملا واضح است که چرا همگان سکوت کرده اند و با نگرانی منتظر لحظات بعدی هستند چراکه اگر این اتفاق بیفتد نه تنها دولت در اسراییل تغییر نخواهد کرد بلکه در مقابل پایان سی و ششمین دولت اسراییلی خواهیم بود که الگویی را ارائه خواهد کرد که اسراییلی ها به آن عادت نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتی با 5 قطب؛ رویداد سیاسی بزرگ رژیم صهیونیستی

دولتی با 5 قطب؛ رویداد سیاسی بزرگ رژیم صهیونیستی